Ofte stilte spørsmål
Følg linken til Bring og registrer din retur her. Lever så pakken inn til ditt nærmeste hentested: https://retur.bring.no/?q=ReturPTH
Ta meg med til info om bytte
Kontakt oss på kundeservice@vipatur.no for rask service vedr. din reklamasjon
4. Jeg har mistet returskjema
Du kan enkelt forklare hva du ønsker på en lapp du legger ved returen, eller sende mail til kundeservice@vipatur.no
5. Hvor blir det av varen min?
Vi sender med sporing i din sendingsbekreftelse på mail, men du kan også se i Posten-appen hvor i løypen pakken din er. Hvis du mangler informasjon vedr. din sending kan du alltid kontakte oss på kundeservice@vipatur.no
6. Jeg har ikke fått igjen penger for min retur
Etter motatt returbekreftelse vil det ta 2-3 arbeidsdager før pengene er tilbake på din konto. Hvis du mangler informasjon kan vi raskt hjelpe deg på kundeservice@vipatur.no