Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

FAQ

RETUR

1. Hvordan returnerer jeg? 

Du kan enkelt returnere varer til oss ved bruk av returetiketten du får tilsendt i pakken din. Om den mangler, er mistet eller kastet kan du alltid registrere din retur hos Posten her: https://retur.bring.no/?q=ReturPTH 

2. Kan dere sende meg returskjema? 

I stedet for å sende returskjema kan du legge ved en lapp med informasjonen du ønsker å oppgi. Husk fullt navn, kundenr, ordrenr og ønsket avgjørelse. 

3. Jeg har ikke printer til returetikett

Når du registrerer din retur kan du velge at hentestedet printer ut returetikett for deg. 

4. Har dere mottatt min retur? 

Vi sender ut returbekreftelse på mail så fort vi har behandlet din retur. 

5. Jeg vil bytte, men prisen er dyrere enn tidligere

Når vi mottar din retur og ser at vi har sendt deg ny vare, vil prisen du originalt betalte være det vi forholder oss til.

6. Hvorfor må jeg betale når jeg har returnert?

Ved en retur vil det forstatt koste 59,- for frakt og 69,- for returgebyr. Dette er kostnader vi får av Posten som vi ikke betaler for deg.

7. Koster det noe å bytte? 

Det er gratis å bytte til annen størrelse, tilsvarende farge eller lignende plagg. 

 

KJØP

1. Har ordren min kommet igjennom? 

Vi sender alltid ut ordrebekreftelse på mail. Om denne ikke er ankommet, så vil nok ikke ordren ha gått ordentlig gjennom. 

2. Ingen ordrebekreftelse, men beløpet er reservert

Ved slike feil så vil du ikke bli belastet. Etter et par dager vil reservasjonen nullstilles. Du kan fint legge ordren på nytt, da et reservert beløp må være knyttet til en gjennomført ordre for å kunne bli belastet fra din konto. Ved spørsmål rundt dette, kontakt kundeservice@vipatur.no

3. Kan jeg endre ordren min? 

Kontakt oss så raskt som mulig på kundeservice@vipatur.no for å endre/slette din ordre. Har du allerede mottatt Leveringsbekreftelse kan vi ikke love at dette rekker å endres innen Posten henter pakken din. 

4. Kan jeg slette ordren min? 

Kontakt oss på kundeservice@vipatur.no for å slette ordren din. 

 

BETALING

1. Jeg har returnert min ordre, hvorfor må jeg betale?

Ved retur av ordre vil det fortsatt kreves betaling for frakt (59,-) og returgebyr (69,-)

2. Hvor lang tid tar det å motta penger ved retur?

Refundering tar normalt 2-3 arbeidsdager før du vil se pengene på din konto.